Tiger Cave Temple

5 maart 2016 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Vandaag zijn we naar de Tiger Cave Tempel geweest. In die tempel, eigenlijk een grot, staan een aantal Boeddha beelden en een beeld van een tijger. Het zag er echt uit als een bij elkaar geraapte rotzooi. Maar dat is hier met alles het geval. Alles afzonderlijk is mooi, maar het totaalplaatje is echt een grote troep!

Hier hebben we de eerste apen gezien! En Jezus was zijn ze brutaal!! Ze sjouwen allemaal rond met flesjes drinken, die ze waarschijnlijk gejat hebben van de toeristen!

De tempel ligt aan de voet van een berg welke je door 1260 treden kunt beklimmen. Super tof idee, dacht ik. Maar het was echt, echt, echt heel zwaar! 1200 treden zijn als je het omrekent namelijk ongeveer 100 trappen in een Nederlands huis! Bovendien waren het geen trapjes, maar de treden waren op sommige plekken wel 30 cm hoog. Je moest er dus echt op klimmen! In 35 graden is dat dus echt niet te doen!

Maar eenmaal boven was het de klim toch wel een beetje waard! Het uitzicht was prachtig en er stond een gigantisch gouden Boeddha beeld.

Harry de spin is niet meer gesignaleerd!