Four Islands

8 maart 2016 - Koh Lanta, Thailand

Gisteren hebben we een boottocht gemaakt langs 4 verschillende eilanden. En man, man, man wat was het daar Mooi!!

Het eerste eiland, tup eiland, dit bestaat uit twee kleine eilanden die, als het ep is met elkaar verbonden worden door een strook strand. Het was echt heel mooi! Het water was zó mooi helder blauw. Toen ik nog plaatjes op intenet zocht ter inspiratie van plaatsen om heen te gaan, dacht ik altijd dat die gefotoshopt waren. Maar nee, de ze is écht zo mooi en de stranden zijn écht zo wit!

Het volgende eiland was chicken island. Dit heet zo omdat de omtrek lijkt op een kip. Hier hebben we gesnorkeld. Het was echt heel erg leuk om te doen! Ik heb echt prachtige vissen gezien! Ookal is het vreemd om onder water adem te halen..

Daarna gingen we naar poda island waar we een heerlijke lunch hebben gegeten. De volgende stop was Railay beach. Ook hier was het heel mooi. Je kon daar het strand af lopen naar een grot. Deze stond voor met houten piemels. Je kon daar bidden voor een veilige reis op ze of om snel een partner te vinden.

Vandaag zijn we met de boot naar Koh Lanta gegaan. Ons eerste eiland. Ze zouden ons komen ophalen met een busje, maar ze waren maar liefst meet dan 1,5 uur te laat. Ik ga er al niet meer van uit dag iemand hier optijd is... Maar anderhalf uur is toch wel erg! Maar ja, daarna eindelijk op naar Koh Lanta. Hier aangekomen ademde het direct al een hele prettige gezellig sfeer uit! Toen we onze hostel kamer binnen kwamen, die we delen met 4 anderen, werden we direct uitgenodigd om mee te gaan naar een festival. Het Lanta Lanta festival. Het was echt gezellig, met allerlei kraampjes en een podium waar groepen dansten. Echt heel leuk om dat stukje cultuur te zien! En ook leuk om eindelijk mensen te ontmoeten!