Mui Ne

20 mei 2016 - Mui Ne, Vietnam

Dus busrit was echt vermoeiend! Om 5 uur stapten we in de bus, maar om half 11 stopten we pas voor eten. Voor die tijd wilde ik niet in slaap vallen, anders zit je half slapend je eten te kauwen. Maar na het eten was ik zo klaar wakker dat ik maar een film ben gaan kijken, en een boek ben gaan lezen. Toen was het onderhand al 5 uur. Eindelijk was ik moe genoeg om in een super oncomfortabele houden in slaap te kunnen vallen. Maaaar, om half 6 werden we de bus uit geschopt in Nha Trang en moesten we twee en half uur wachten op de bus naar Mui Ne. Die busrit leek echt uren en uren te duren. Maar om 1 uur smiddags waren we eindelijk, na 20 uur reizen in Mui Ne. Het is echt heel erg mooi hier met overal mooie duinen.
Maar niet zo'n suffe duinen als bij ons! Dit zijn rode zandduinen.
Het hotel dat we geboekt hebben is echt super luxe! We hebben een heerlijk zacht bed, een hele mooie douche een eigen balkon, en alles ziet er echt heel erg mooi uit. Het hotel heeft twee zwembaden en je kunt hier heerlijk eten. Ik heb voor het eerst in tijden een lekker stuk kip gegeten met een heerlijk sausje, aardappeltjes en een salade. Dat is weer eens iets anders dan rijst!