Sukhothai

2 april 2016 - Sukhothai, Thailand

Het zwembad in Sukhothai was echt heerlijk! Geen wonder dat we dan ook 6 nachten daar gebleven zijn!

De eerste dag was het eerste paasdag, we hebben die dag bij het zwembad gehangen en savonds zijn we een poging gaan wagen om "duur" te eten. Voor 330 Bath had ik een flinke salade, een stuk vlees met frietjes en groenten, een fruit shake en een cocktail. Dat is ongeveer €8,50.... Dus duur was het niet, maar relatief duur was het wel!
De tweede dag zijn we naar het historisch park gegaan. Dit is opgedeeld in een gedeelte binnen de stadsmuren en een deel buiten de stadsmuren. Erbuiten hebben we die dag gedaan. Alle ruïnes zijn behoorlijk ver bij elkaar vandaan dus hebben we een fiets gehuurd en zijn overal langs gefietst. Sommige dingen waren wel echt mooi! Maar veel was maar een hoopje stenen...

De een na laatste dag zijn we weer naar het historische park gegaan, en hebben we het gedeelte binnen de stadsmuren gedaan. Hier waren de mooiste ruïnes die we tot nu toe hadden gezien!