Chiang Mai; Chiang Man, Grand Canyon

3 april 2016 - Chiang Mai, Thailand

Chiang Mai is echt de leukste stad tot nu toe! Toen we hier een half uurtje waren, hadden we al vrienden gemaakt met twee Australische meisjes en een Nederlands meisje. Met hen zijn we naar de night bazar, een hele leuke markt, geweest. Onderweg kwamen we langs een pleintje met allemaal Europese eetkraampjes. Ik heb voor het eerst in meer dan een maand een aardappel gegeten! Ik werd er gewoon gelukkig van! Het was HEEEERLIJK! Daarna zijn we nog wat gaan drinken in een jazzbar en naar een rockband gaan luisteren waar de eigenaar van ons hostel in speelde.

De dag erna zijn we sochtends naar de Wat Chian Man geweest, de oudste tempel van Chiang Mai. Dit was echt heel erg mooi na alle ruïnes. 'S middags gingen we naar de Grand Canyon. Ze hebben hier geprobeerd om die in Amerika na te maken, maar dat is niet zo goed gelukt! Het ziet er maar nep uit. Maar het was wel lekker om even af te koelen!
Savonds zijn we naar een hele grote markt geweest, de saturday walking street, waar ze allemaal leuke armbandjes en dergelijke hadden! Vandaag gaan we er weer heen om souveniertjes te kopen. Ze hebben echt veel leuke dingen!

Vandaag hebben we verder niks gedaan, behalve de was gedaan! Echt fijn om dat weer eens zelf te doen, dan weet je tenminste dat het schoon is! Dus strakjes lekker douchen en heerlijk schone kleren aan, dat is echt een luxe hier!

1. Anja:
    6 april 2016
    Superleuk om steeds alle verhalen te lezen en de foto's te zien. Zo kunnen we ook meegenieten van jullie geweldige reis.
    Nog een hele fijne tijd daar.
    Groetjes van ons